Fotografia de bodas y familias en Tarragona. Fotógrafa profesional de grandes momentos.
Idoia, Jordi, Lia & Killian | Sesión de recién nacido en Tarragona
Les sessions de nounat sempre són molt especials i ja us aviso que la sessió d’avui, em té el cor robat.
I és que no és una sessió newborn, amb tota l’alegria i il·lusió que comporta, sinó que a més del protagonista principal, que evidentment és el Killian, també hi tenim a la Lia, la germana gran.
Podeu imaginar com d’especial va ser, veure com dos germans es coneixen i es veuen per primera vegada. Sabia que la Lia viuria molts moments únics, el que no esperava era aquella explosió d’emocions que va experimentar en una hora i mitja.
En un inici, aquesta sessió havíem de fer-la a l’hospital, quan la Lia anés a visitar la seva mare i veure al germà que feia tants mesos que esperava. Però amb el Covid i aquesta pandèmia que estem vivint, ja sabeu que és impossible fer una visita l’hospital. Així que van decidir fer-la a casa.
La naturalitat d’aquesta sessió, les emocions de la Lia, el Killian, que en dies ja no era igual que aquelles primeres hores… Creus que en 10 anys ho recordaries?
La fotografia documental ens mostra la realitat, la vostra veritat, sense posats, el que sou. Recordar amb tant detall un moment aixi, no té preu.
Las sesiones de recién nacido siempre son muy especiales y ya os aviso que la sesión de hoy, me tiene el coro robado.
Y es que no es una sesión newborn, con toda la alegría y ilusión que nos regala, sino que además del protagonista principal, que evidentemente es Killian, también tenemos a la Lia, la hermana grande.
Podéis imaginar como de especial fue, ver como dos hermanos se conocen y se ven por primera vez. Sabía que la Lia viviría muchos momentos únicos, lo que no esperaba era aquella explosión de emociones que experimentó en una hora y media.
En un inicio, esta sesión teníamosde hacerla en el hospital, cuando Lia fuera a visitar su madre y ver al hermano, que hacía tantos meses que esperaba. Pero con el Covid y esta pandemia que estamos viviendo, ya sabéis que es imposible hacer una visita el hospital. Así que decidieron hacerla a casa.
La naturalidad de esta sesión, las emociones de Lia, Killian, que en días ya no era igual que aquellas primeras horas… Crees que en 10 años lo recordarías?
La fotografía documental nos muestra la realidad, vuestra verdad, sin posados, lo que sois. Recordar con tanto detalle un momento así, no tiene precio.
SESIÓN DE RECIÉN NACIDO EN TARRAGONA – SESIONES DE LACTANCIA – SESIONES NEWBORN EN TARRAGONA – SESIONES DE FOTOS DE FAMILIA – SESIONES DE FOTOS – FOTOGRAFOS TARRAGONA – REPORTAJES DE BODA – FOTOGRAFOS TARRAGONA – FOTÓGRAFOS DE BODAS – FOTÓGRAFOS EN TARRAGONA – FOTOGRAFOS DE BODA TARRAGONA